Rummu xdream - sööstlaskumise kiirkursused

originaalkaart 2
originaalkaart 1
5.06.2016
Tiim: Sääsehirm
B-rada

"Mente et manu!"
Xdream oli seekord ainult Manu ilma Mente'ta. Ehk mõistust polnud täna vaja, kes kõrgemat laktaaditaset kannatas, see oli eespool. Sai joosta ja sõita pulss punases, valesti panemise ja otsustamise kohti eriti ei olnud.

Osadele meeldib nii ... mulle jälle meeldib seiklussport, kus rõhk on mõlemal sõnal. Aga vastukaaluks Narva mõttemängudele oli tänane puhas vastupidavussport ilmselt omal kohal - mõlema austajad on midagi saanud.

Äge rahvamatk
ägedates mägedes
Ei usukski et Eesti :-)
Endale meenutas tänane seiklus pigem sellist suht-koht nüri
murdmaajooksu, mille sisse pikiti veidi tuima rattasõitu ja lohutuseks tsipake ujumist.

Seda ujumist peaks xdreamil kohe kordades rohkem olema. Ja jaamad oleks võinud ikka miski paari-kolme meetri sügavusel olla. Plusspoolele läks tegelikult ka köie abil ronimine ja laskumine ... kohtadest kus enne sai ilma köieta üles ja alla mindud :-)

Iseenesest mulle täitsa meeldivad need LÜ'd, mida kõik ei pea tegema. Teised saavad siis natsa mõttetegevusega tegeleda. Eriti kui need LÜ'd oleks veits teistsugustes distsipliinides - ujumine, puhas orienteerumine, mingi eriline mõlamine või muud mõttemängud :-)

Mäe träkk
Aga hakkame algusest - stardist minek meenutas Tartu jooksumaratoni, kaarti polnud vaja. Esimeste punnide võtmine oli muidugi paras tunglemine, aga saime libedalt.
Edasi - mäkke. No see oli ju oma pinnavormilt omapärane - sai turnida, sai kanjonitest kükkis ühel jalal alla lasta, teine jalg ees. Täitsa huvitav! Üks laskumine läks mul natsa kontrollimatuks, seal seda lahtist liiva ei olnud ja kõva asi oli ka suhtkoht püstloodis - tulingi sealt küünarnukkide, selja ja kintsude peal alla - oli valus küll
ja tõmbas ikka käpad marraskile. Aga elasin üle - seiklussport ju. Agur ja Merka õnneks sinna kanjonisse ei hüpanud.

Kivimüüri peal aitasin Merka üles, siis Aguri ja siis ... mõtlesin et oot kuidas mina nüüd üles saan?? Õnneks oli täiesti ronitav müür.
Merka muidugi elas läbi oma elu kõrghetke  - aga alla ta sealt hüppas, ilmselt silmad kinni ja süda lööke vahele jätmas - tubli tüdruk!!
Meenutas ilmselt Riia rogaini ja hüppas enne kui kartma hakkas :-)

Ratas ... sirge sõit vahetusalasse.

o-jooksu träkk
O-jooks - võta 13KP'st 9. Otsustasime kõige alumised väljajätta. Kaalumisel oli ka KP52 (saar) loobumine, kuna Aguri suhted veega pole just kõige palavamad, aga kuna see oli lähedal, siis võtsime ära. Riided seljast, mina panin peakat ja teenisin sellega Merkalt korraliku peapesu, Agur tegi niisama aega parajaks.
Edasine o-jooks läks sujuvalt - KP56 lähedal õnneks Merka katkestas minu eelarvamuse punkti hoopis teise asukoha suhtes - kusjuures tal oli täiesti õigus ... vaatamata sellele, et ma suutsin vist sel hetkel jätta mulje "sul oleks targem vähem arvata, kaart ära panna ja mitte ette jääda". Oma sisemuses ma seda absoluutselt kindlasti ei mõelnud ... aga väidetavalt olla nii väljapaistnud!

KP61 ja KP65 tuli panna puhast suunda ... vaatamata Aguri mõningatele kahtlustele. Läks õnneks ja
tegelikult oli paras loha ees ka nii et eksimiseks ruumi ei jäetud. Lisaks veel viimased kerged KP'd ja taas vahetusala. Vahepeal hakkas puus tõsiselt valutama ja ma panin ibuka hingealla.

Vahetusala LÜ'st ma ikka tükk aega ei saanud aru, mida tegema peab. Agur tõmbas ulmelised naelikud (muru aeraator vist on õige nimi), laksis oma ringi ära ja meie jooksime niisama oma ringid ära.
Tagasi rattaga müüri manu. Teel proovisime liikuvat punni jahtides ära väga ebameeldiva odastatud liinialuse, ikka ilge jant oli seal ratast tirida, väss tikkus ka ligi.

üles, üles, üles!!
alla, alla, alla!
LÜ - köieronimine üles ja laskumine alla.
Olin just mõelnud, et mina küll ei tahaks sinna minna ... vaadates
tiimiliikmeid ... sain aru, et minu mõtted ei oma suuremat tähtsust. Ronisin taas üle müüri, rebisin pulloveri selga ja hakkasin ronima. Ei olnud keeruline elik raske, aga väsitas ja lõi pulsi lakke ning jalad piimhapet täis. Allasaamiseks mässiti köis ümber kere mingi viguriga ja siis tuli allapoole hakata saama. Ainuke segav tegur oli see, et köit ei õnnestunud piisava kiirusega järgianda, samas juba see kiirus tõmbas reie all lycra ikka mõnusalt tuliseks.
Täiesti arusaamatul kombel lõppes minu köis poolel mäel ära. Ja sealt ei läinud kuidagi laugemaks. No tulin siis taas pool küünarnukkidel, pool reitel, pool seljapeal alla mööda seda raspelnõlva. Oli valus, ei saa salata!!

ratas Vasalemma tänavatel
Selle ajaga olid Merka ja Agur võileivasöömise kõrvale edasise plaani peaaegu valmis teinud - rattaga mööda mingit võssi nikerdamine. Saime kohe esimese punni kätte ja panime Vasalemma tänavatele tuima rattasõitu tegema. Õnneks olid punnid suhtkoht tihedalt, et mingi meelelahutus ikka säilis. Paar o-viga suutsime ka ikka teha ... no ei ole ratas meie ala, mis parata.

Edasi KP35 ... kus ma ikka mõhkugi ei jaganud, mida nüüd vaja teha on. Kahel järjestikusel KP'l oli nimeks "vahetusala!!!" 
Nagu miiiisssasssssja???
Merka ja Agur tõlgendasid seda nii, et nüüd on vaja joosta kanuusse, teha kanuu ära ja joosta siia tagasi.
BINGO!!! Hea töö!
Teised tõlgendasid seda suhtkoht samamoodi ... välja arvatud pisiasi, et seda kõike võib teha rattaga :-)
Minul parem puus rämedalt valutas ja polnud jõudu tõlgendamisega tegeleda. Merka ja Agur jooksid ees minema, mina komberdasin kuidagi järgi.

natuke alguse jooksu
natuke ratta-,
natuke kanuu träkki
Kanuu oli taas mõttevaba nagu lähes kogu tänane etapp - kammisime punnid läbi ja ... Merka ja Agur kimasid minema ... mul endiselt puus valutas, loivasin ka siis järgi ja kaotasin iga meetriga neile tempos vähemalt 2 meetrit. Täitsa masendav oli!
Pean ajaloolise tõe huvides mainima, et motti ei tõstnud ka kallid kaasvõistlejad A(i)nneken, Müttajad ja Mari, kes - olles ammu lõpetanud - mulle vastu jalutades imestunult järgmiseid fraase puistasid:
miks sa jooksed siin?
kas teised jätsid su maha?
kas ei jaksanud järgi hoida?
Näed kuidagi väsinud välja??
jne.
jne.
Daaaadaaaaa ma tean ise ka, et tegime valesti ja ma hetkel lihtsalt ei jõua neile järgi - kurat mul on ka mõnikord kehvemad päevad eksole, ei pea seda kohe rõhutama niimoodi!!! Ärrrrrr!!!

Aaaga õnneks tuli päeva lõppu maasikas - ujumine.
Algselt oli see Merka distsipliin ... aga kui ta mulle KP's sõnatult ujumisprillid sirge käega ninaalla surus ... sain taas aru (juba mitmesajandat korda), et minu mõtted on ... ainult mulle endale mõtlemiseks.
LÜ sisuks oli pangaastangult järve hüpata ja 2 KP'd mis vajasid mõningast sukeldumist. Peakat kohtunik panna ei lubanud (kuigi muidugi oleksin võinud), vesi oli soe ja ujuda imeline. Kammisin ja piuksustasin läbi need veealused jaamad ja ... veest välja tulles hüüdis Merka: kuule ära hakka välja tulema, uju finishini!!
Eeeee? aaaa? Ujun või??
Ujusingi.
Agur täis tahtmist!
Anneli Reinolti foto
No päris kaare alla ei saanud, kuiv maa oli ees. Tuli ikka korra tossud veel jalga tõmmata.

Tulemused siin!
36. koht (sega 11.)
Aeg: 5:10.48 (selle sees 15 mintsi trahvi)

Selline tavaline. Kuidagi nö. suvaliselt tuli see täna - punasesse ei pressinud ja suuri vigu ka ei teinud. Ju siis sega teine kümme ongi meie tavaline - kui midagi erilist ei tee ja eriliselt puusse ei pane.

Küll aga tegid sõbrad_konkurendid erilisi etteasteid:
* A(i)nneken - panid Sega kinni!!!.
* Meelika ja Müttajad - sega 6. - RESPECT!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar