XT Kevadrogain - unustage orienteerumine!!

Träkk - mis ei olnud
täna parim valik
22.05.2016
Laulasmaa
Sääsehirm
4h

Lühikokkuvõte:
* väldi kõiki punkte, kuhu ei lähe teed!
* suunajooks on saatanast!
* ära mõtle!
Kuna me ühtegi neist ei täitnud ja üritasime paaniliselt orienteeruda, siis ei jõudnudki me eriti kuhugi.
KP71 oli puudu - õigemini kaardil märgitust erinevas kohas, KP33 lõikasin kõvasti vasakule ja siiberdasin teel pikalt edasi-tagasi, KP50 ei jaganud ära et oleme valel lagendikul.

Kohe kukun külili ...
aga proovin olla lõpuni kaardis.
Pulsi kaotuseni, liigun lõpuni!
Päeva põhitegija oli siiski see, et mina surin ära juba esimese 20 mintsise rannaliival jooksuga ... ja ei kosunudki enam üldse sellest. Ainus, mida rajalt mäletan - Merka juhtis mu tähelepanu tee kõrval olevale kaunile majale, mille ees niitis muru imekaunis nappides bikiinides blondiin - mina ei jaksanud isegi vaadata!! Merka möönis, et ma olen ikka täitsa lödi!!


Tulemused:
118 punkti
Aeg: 3:46.07
42. koht (DH 17.)

Midagi sportlikult ilusat sellest päevast meenutada pole - las räägivad pildid.

Edith Madaliku foto



Edith Madaliku foto
Edith Madaliku foto

... ilmselgelt allkirju rohkem ei ole vaja



Õnneks oli mõnedel ikka natsa parem päev ka! Isegi nii hea, et 14 mintsi aja ülelaskmine ei väära esimest kohta!! RESPECT!!!

Ilusad inimesed on ikka ... ilusad!!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tervitused ühelt mingi hetk mööda jooknsud tiimilt - kui purgi Pepsit lahti korkisite, mmmmmm, oleks kohe sõõmu võtnud :)

Tarvo Jõeste ütles ...

Tänud tänud, mäletan mäletan! Pepsi hea, just purgis-see ei pritsi laiali kohe. Pepsi ennegi mu elu päästnud rogainidel ... nooh seekord küll ei päästnud :-(

Postita kommentaar