Kõrvemaa maraton

21.02
38 km

See saab olema üks igati ontlik nädalavahetus, kus ilmselt alkole rõhku panna ei saa - pole aega! Täna on Kõrvemaal vaja sõita 38 kilti ja homme Nõmmel joosta winter xdreamil kurat_teab_mitu_kilti.

No tegelikult Eestimaal üldiselt lund ei ole. Nagu päriselt ei ole. Ja sisuliselt terve nädal on olnud plussis ja sadanud mingit vedelat ollust. Aga Kõrvemaal lund täiesti on - terve raja jagu on ilus kena valge lumi .. ja päris jääd oli sisuliselt ainult ühel metsavahelisel platool.

Start ... ei olnud aega magada ja kihutasin kohe minema. Tempo oli päris kiire ja ma ikka mingist grupist jäin maha .. no ei jaksa lausikul ennast nii kiiresti liigutada. Tõusul sain natsa järgi suure ponnistamisega, aga siis olin üsna otsas ka. Esimeses TP's tundsin, et "kulla kodanikud ... niimoodi ei ole mõistlik alustada 38 kildi sõitmist!" Mehis jõudis TP's järgi ja peale kildist minu seljataga loksumist ... lasin ta mööda ja ta lihtsalt vaikselt, vaikselt libises järjest kaugemale. No mul libises tegelt ka ikka päris hästi, ainult jaksu polnud. Üritasin veel teise TP'ni sõita ja sealt edasi tiksusin kuidagi ringi lõpuni.
1. ring: 1:20.02

Teise ringi alguses olin ikka surnud. Nagu reaalselt. Mõtlesin ka versiooni, et järsku ei teeks seda ringi .... või et teeks hästi aeglaselt, no matkaks või nii. Kuni TP'ni ikka loksusin, aga vahetult enne TP'd läks olemine aina paremaks (Gutar ka veic taas aitas). Ja taas rajale karates tundsin, et kuulge-kuulge nüüd tuleks see 12-13 kilti ikka sõita, magatud küll.
No ikka siis sõitsingi, laskumistel olin nobe, tõusudel ka ... ainult lausikul olen ikka üüberaeglane. Ja natsa hämmastav on see, et sellist hirmsat ärakukkumist ei tulnudki. No ikka viimased paar kilti olid rasked, aga ... üllatavalt hea enesetunne oli lõpuni.

Nagu isegi ajaga võiks rahul olla, ainult see esimese ringi äravajumine teeb nats mõtlikuks.

Aeg: 2:42.13,5
256. koht.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar