Viru maraton

24.01
42km.

http://www.estoloppet.ee/et/etapid?competition_id=92
Hämmastav on see, et ilm ei olegi -20C vaid suisa sula sellega võrreldes. Ainult paar miinust.
Lund on ... veidi rohkem sellest mis kvalifitseeruks "lund ei ole" alla. Isegi hämmastavalt palju võrreldes Tallinnaga, mis täpselt kvalifitseerubki selle eeloleva termini alla.

Startisin traditsiooniliselt lähes viimasest reast. Rada on ebaharilik, 2 ringi hoopis teises suunas + lõpuringike.
Libises ... tuimalt. Õnneks on kaal selline, mis ikka kogub hoogu võrreldes sportlastega :-) Seega mäest alla keegi eest ära ei libisenud, aga ega ma uhkelt mööda ka palju ei libisenud. Algus kaunis lonkimine ja laskumistel traditsiooniline sahkapanemine ... ei suuda ma harjuda sellega, et inimesed ei julge ühestki nõlvast alla lasta.
Esimene TP tuli nii kiirelt, et ma ei hakanudki seal peatuma. Mingis rivis uhasime ja tempo oli selline ... nooh mõõdukas, aga ikkagi piisavalt kiire, et teiseks TP'ks (11km) olla nagu lääbakil. Mehisega koos sõitsime ja TP's ma võtsin ikka ette. Kauem ja rohkem kui teised.
5km - 22.31
10km - 20.01

Teisele ringile sattusin nagu juhuslikult, järsku hakkasid tuttavamad kohad tulema ja sain aru, et - ohoo - vist juba teine ring. Kulgesin vaikselt kolmanda TP'ni (17km) ja sealt veel edasi. Enesetunne oli suht-koht hea ja kuidagi kosusin.
15km - 20.42
20km - 22.10
25km - 22.28

Järgmisest TP'st (26km) hakkasin tasapisi vajutama ja siis keegi väga järgi ei sõitnud enam. Laskumistel suutsin ka paaril korral korralikult karjatada nendele sahatajatele ja ühel korral sõitsin kellelegi vastu klambrit, nii et ta kenasti istuli kukkus (vabandust, vabandust) - no inimesed - ei ole mäge ju, ei ole vaja lasta sahka eksole!! Tõusudel olin ka nagu päris hea seal lõpupoole. Kuigi, need paar viimast traditsioonilist ... no seal ma ikka mõtlesin, et viskaks käpuli, no üldse ei jõua enam. Mehise sain kätte viimasel tõusul ja nii me koos lõpuni tuhisesimegi.
Viimased 500m ma ikka kihutasin, et alla 2:30 saada, ja saingi, napilt!
30km - 22.09
35km - 20.00

Kokku 36km (mul gps näitas küll 34,6)
Aeg: 2:29.53
470 koht.

No polegi kõige hullem, kuigi ega peale mind enam liiga palju rahvast rajale ei jäänud :-)

GPS track

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar