Pekist priiks ... Laitse-Nõmme spordikeskus ...

... ehk tõeline armastus saab olla ainult kahe mehe vahel!
27.12

Ma registreerisin sellele hullusele - no kui ürituse nimi on "Pekist priiks", siis see saab ju olla ainult 40_miinus aastaste priskete tüdrukutirtsude tantsuõhtu ... või siis vesiaeroobika ... või siis mingi tantravärk - ühesõnaga mulle täiesti sobiv - kuna ma tahtsin meeldida ühele poisile. Või siis ma tahtsin, et ta meeldiks mulle? Või siis ma tahtsin ühe poisi järgi joosta. See on mu salajane unistus - üks poiss. Ta kahjuks seda ei tea, et ma teda ihkan ... 
...
... õnneks mina ka enne ürituse lõppemist ei teadnud, et ma siin tema pärast olen ja teda ihkan?? Muidu oleks see siin vist üldse mingi teistsugune lugu?

Igatahes - väidetavalt olla olnud selline piinlik lugu, et ma jooksin ühe poisi pärast 42km ... Laitsest Nõmmele ... lumes ... 5mintsi jooksu/5 mintsi kiirkõndi rütmis ... detsembris.
Kõlab see kuidagi normaalselt??
42 kilti ühe tundmatu poisi pärast?? ...
Perearst oleks vist otse palatisse saatnud ... kolm päeva poleks teisi arste ligi lastud!!

Rahvast oli väidetavalt ligi 130 ja ma pistsin ennast teise gruppi, mis pidi 5 tunniga sauna jõudma ...
teagi, kus grupis see poiss oli?

Algatuseks - see kõnd oli ikka eri_kuradi_kiire sahmimine. Mulle see üldse ei sobinud. Juba kuskil 7'ndal kildil tundsin, et ... no mingit lennukat tunnet küll ei ole!
toda poissi mulle veel ei tutvustatud

Mingil arusaamatul kombel oli mulle eelnevalt jäetud mulje, et söögipausides on kena lõke, särisev siga keerleb vardas ja kohalikud rahvatantsijad esinevad pooletunnise kavaga ... ja rahvas saab puhata. Seetõttu oli mul kaasas seljakott paksema jope, kahe paari sokkidega, lisamütsi ja lisakinnastega. No ja veel paar Gutari, Shleha, mõned geelid jne.

Esimene vahepeatus on ~10km peal Vasalemmas ... no rahvatantsijad polnud veel jõudnud ja siga kisas alles võsas, jummala elus. Ma jõudsin vaevu pool topsi cocat sissevalada kui grupp oli juba täpiks tõmmanud ... mida hekki???
poissi ikka ei tutvustatud
Pressisin siis järgi, sest ... öeldi et nii on vaja teha - vastuvaielda ei lastud! Mul oli juba päris raske ja ma mõlgutasin variante, et kui ma järsku ikka ei jõua lõpuni, et mis siis saab?

Paar kilti hiljem ütles Meelika, et tema juures on õhtul pidu ja kõik on kutsutud ... no mõned "kõik". Siis ma sain aru, et mul ei ole täna varianti mittelõpetada. Muidu ma ju ei meeldiks poisile! Lisaks oli vaja hakata lõpuks ometi ka Meelikale meeldima!

Enesetunne läks veel raskemaks. See vahepealne kõnd oli kohe füüsiliselt ebameeldiv ja raske. Jooksutempo elas üle, aga kõndimise ajal pidin vahepeal jooksma et kuidagigi sinna peole ikka kvalifitseeruda. Ja grupis püsida. Kannatasin seal siis nohisedes oma kannatamist!

Samal ajal plixid - Meelika (kellest allpool on eraldi lõik) ja Anneken koos sõprade ja sõbrannadega - patrasid vahetpidamata, tegid pilte ja kõike muud peale jooksmise. Selle peale läks enesetunne kuidagi eriti pagana kehvaks.

Teine vahepeatus Keilas ~22km ... dziisas, ma olen alles Keilas. Pool maad on veel ees ... ma ausalt ei jaksa enam. Parem puus valutab ka pahasti, soovitatakse ibukat võtta - ma veel ei võta. Nagu päriselt päriselt on raske ja tuju on nullis! Puhas kannatamine
Õnneks oli paus kukesammu võrra pikem ... geel ja paar jooki suutsin ühe sõõmuga sisseahmida.

Rahvatantsijaid pole, siga ega poissi ka mitte ... hakkan kannatamatuks muutuma!

Kuskil 26. kildil neelasin alla Gutari ... ja mõjus. Mõjus, mõjus. Nagu hetkeliselt. Tuli teadmine, et vähemalt 30 kilti ma suudan läbida. No Gutari mõjul jõudsin seltskonnale järgi ja suutsin ka paar lauset öelda! Isegi naeratada tüdrukutele!
Ilm oli ulmeline, sama ulmeline kui Meelika ... armu või ära, ausalt! 

Vahepalaks: 1972a Müncheni OM: 10 000m jooksus 3. septembril on stardis tundmatu soomlane Lasse Viren, kes poolel distantsil kukub ning jääb viimaseks, jookseb ennast gruppi tagasi ja kaks ringi enne lõppu jookseb kõigil eet ära. /...ta kukkus, tõusis, jooksis teiste taga 100m kaugusel, jooksis teiste ees 100m kaugusel ... ilmselt oleks ta võinud vahepeal ka selgees joosta ... ja ta oleks ikkagi tulnud olümpiavõitjaks! .../ 10 päeva hiljem võidab Viren 5 000m jooksu ... joostes taas viimastel ringidel teistel lihtsalt eest ära.

Ei ole paremat kirjeldust Meelika iseloomustamiseks. Kusjuures ta jooksiski vahepeal selg ees, tegi pilti, jäi maha, jooksis ette. Kolmekümnendal kildil! Hallloooooooo!

Kolmas vahepeatus ~31. kildil Vanamõisas.
Siga ei ole, rahvatantsijaid pole! No mida pekki!!

Samas - ülla_ülla - olen mina tiba kosunud ja hakkab idanema lootus, et ma ikkagi kvalifitseerun Meelika peoks .... võibolla?. Mustad murepilved on heledamaks muutunud ... aga uued tulevad selge teadmisega, et maraton algab 35. kildil!! Ja sinna on veel minna. Anneken & Co ei viitsi kauem sörkida diletantidega ja jooksevad ees minema.

Algabki. Täpselt 7 kilti enne lõppu läheb väga raskeks. Jalad on kanged ja valusad, õnneks kuskilt ei hõõru. Iga tempomuutus tuleb läbi hirmsa tahtejõu ja valu. Isegi Meelika ei kepsuta enam nii reipalt, siiski ta kõnnib kordades kiiremini kui mina. Jään kõndimise ajal maha, joostes jõuan grupi esiotsale järgi. Silmaring on tõmbunud 5 kraadisese nurka - näen ainult Meelika tossukandasid, millest püüan mitte sammugi maha jääda. Kui tohiks, siis paneks lõua talle õlale, oleks natukenegi kergem.
Pääsküla. 
Kalda tänav ... eri kuradi pikana tundub see täna ja selle lõpus on tõus. Vahin tülpinud vaala näo ja morni uudishimuga Meelika tossukandasid, keegi grupis karjatab iga kõnni alguses - ju ta pole veel piisavalt väsimud? Mina olen täiesti läbi.
Tõus Kadaka viaduktile - ei lase, ei lase neid tosse kaugemale eest ära. Pean vastu, pean vastu, pean vastu pidama!! 
Savi, kas ma õhtusele peole kvalifitseerun - lõppeks ainult see hullus.
mees_kes_jooksis_poissi, Meelika ja Indrek
Laskumine Kadaka viaduktilt. Eriti rõve, reie pealmised lihased on täiesti läbi ja iga samm on puhas piin. Valus, valus, eri_krdi valus!! Meelika tossud ei tundu enam põnevad - need vastutasuks solvuvad ja lähevad eest ära. Ei mõtle enam, lihtsalt üritan kuskil ja kuhugi joosta, Trummi tänav tundub jälle eri_krdi pikk ja lõputu. Kaua veel, nagu ausalt ma ei jaksa!

Finish.
5:01
42km

Kõik! Tehtud!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar