Pelgu Peitus vol_2

17.10.2019
Pelgulinn ... ja muud kohad Tallinnas
Sääsehirm
Kontrollaeg: 2h

Nooooojahhhh ... seekord oli tegemist tõsise Seiklusministeeriumi peitusega. Võiks öelda, et natukse oli asi isegi üle võlli. Nimelt kaart - kas nüüd nii tükikesteks oleks pidanud kaardi tegema? Ja need stereogrammid - need olid ka ikka ... tjahhhhh!

Ma suutsin siiski neid stereogramme jõllitada nagu kirves kurge ... ei, vastupidi ja pildid muutusid kolmemõõtmeliseks ja õnnestus sealt numbrid välja lugeda - 30, 37, 57 - need olid siis KP'd mille võtmisel ootas ees 10 silma trahvi per KP. Et ära neid jummmmala eest näpi!!

Selline pudru oli kaart. Vasakul ülal
stereogrammid ... mis on silmavärdjatele
Kogu muu kaart - nu pea plahvatas!
Kaart oli ... no nats oli too much! Rahvas lihtsalt seisis stardis ja ... mittttttttemidagi_ei_saanud_aru! Nagu kohe mitttttemidagi!!! Kuna ma läätsedega lähedale eriti ei näe, siis mingeid tänavanimesid sealt välja lugeda ... no sorri! See oli lootusetu.
Õnneks Merka ikka pingutas ja luges asju.
Pimedas, ledlambi hävitavas valguses, vihmamärg kilekaart - no ei ole liiga lihtne sealt jõhkrat kirbupudi väljalugeda.!!

Ühesõnaga ainuke arusaadav asi, kus hunnikus punne oli - Komandandi aed. Sellega haakus ka teine tükk - Harjumägi. Seadsimegi siis sammud sinnapoole. Krt ma olin ikka täiesti lost! Kogu Nunne tänava püüdsin ablada, kas see üks pilt on nüüd Neitsitorni ümbrus või see bastion seal Pika Hermanni vastas!
Ei saanudki aru. Ja seetõttu läks täiesti meelest vaadata, et järsku midagi jääb teele ka.
Ja kuidas veel jäi!
Rahumeeli panime Laia tänava KP72 ja KP99'st sahinal mööda. Sõna "Võšgorod" seostus mul Toompeaga ... mida ta oligi ... loomulikult ei tulnud ju pähe, et Nunne tänav ongi kõrglinna servas ja see võiks ka seal kaardil ju olla ... koos KPga!
Merka muidugi pidevalt ütles "kuule kamm_oooon, ei saa olla nii, et vahepeal punne pole!!"
Mina: "kuule ära sega, ma olen isegi täiesti lost! Saame ühe KP kätte, siis vaatame edasi!"
Ja kaarte oli ju üks!
Minu käes!
Vaatasin seda nagu ... no peaaegu nagu Kirde saia!

Toompeal Nevski katedraali taga oli linnaplaan - sellest siis sai vaadatud, kus ja mis. Kui esimese KP kätte sai, siis nagu hakkas veits sujuma ja kaart kodusemaks muutuma!

KP52 vastasime valesti - no ei lugenud kogu seda tahvlit läbi, panime esimese aastaarvu, mis silma hakkas. Silmad ruutus ka - kes hakkab aega viitma lugemisega eksole!

Enne starti. Kõik on õnnelikud :-)
Madara tänaval läks kamm lahti. KP98 kuskil .... hoovis! Kammisime mööda tänavat edasi-tagasi, hoovidel ikka väravad/uksed/ketid ees. Lõpuks pugesime Etheli/Raini eeskujul mingist lukus väravapraost sisse ... krt ma ei tea, kas nii on mõistlik KP'sid panna. Aaa võibolla me läksime lihtsalt valest kohast. Mingit nõutud gräffitit seal polnud, küll oli MC Club Madallend ...  võibolla seda mõeldigi? Kirja see igatahes läks!

Ja siis ... no siis panime KP93'st mööda nii et sirises! Aeg hakkas ka pealepressima ja ma ei viitsinud seda kaarditükikest otsida ... olin juba järgmise tüki juures.

Pärast mõtlesin ... kui loll peab olema, et mitte ablada, et üldiselt on kaart üks tervik - kõik tükid on kuskil olemas! Ei ole nii, et keset kaarti on auk! Või on? Vist ikka ei ole!!
Nu igatahes polnud meil õrna aimugi, et mahlane 9-silmane KP lihtsalt ... ahhh ei viitsinud võtta! Savi! Teele jäävad KP'd ongi nõrkadele!

Krabasime KP95, 74 ja 59, aeg peksis ikka kõvasti takka - miski 6 mintsi oli jäänud Falgi/Toompuiestee nurgal! No ja ega käruga ei spurdi väga eksole - keegi oli sinna Toompuiestee äärde ka jõhkrad trotuaari servad teinud ... nõrgemad vennad pidid käpuli üles ronima ... ja Merka käruga eksole!!

Ma olin juba alguses leidnud tüki, kus kirjas, et Snelli tiigi otsas on KP70. Seda ma tahtsin ... no kui sa oled juba alguses leidnud üles kaarditüki, mida sa täpselt tead kus too asub ... see teeb ju uhkeks! Teistest tükkidest polnud ju alguses ööd_ega_mütsi aimu - et miks need siia joonistatud on? Mis linnas need on? Tallinnas?? Pole kindel!!
Aga vot see poolik Snelli tiik oli. Tallinnas. Ja nüüd oli aeg otsas! Ebaõnn!

Träkk tehtud normaalsele kaardile
Muidu ei saaks midagi aru.
Keelatud KP'd mahatõmmatud
Möödajoostud KPd nooltega
Aga ma siiski otsustasin, et selle võtame! Aega küll pole, aga võtame!!
No sai lõpuks ikka kõvasti spurditud ... kohe täitsa omamoodi oli kiiresti joosta. Hambad ristis! Parem jalg kiunus ... aga kestis!

2+ mintsi jäime lõpuks hiljaks!
Aeg: 2:02.51

139 silma jäi
9. koht
Tulemused siin

Kokkuvõtteks - kodus laua taga oli ikka erikrrrrrdi_kahju möödajoostud 72+99+93 KP'dest! Nii kurb oli, et isegi õlu ei maitsenud!

Kui alguses tundus, et natuke liiale on mindud keerukusega, siis lõpus peab tõdema, et oli vägagi seikluslik. Aga ikkagi on tiba tunne, et nõksa liiga keeruline kaart oli.
Igatahes - tasub tulla Seiklusministeeriumi seiklustele - täitsa lõbus ... samas saab ka panna kui isu on!

Üks märkus veel korraldajatele: kaart peaks olema igal võistlejal - olgem ausad, jube nüri on  niisama kaasa tiksuda teistel. Väga ebahuvitav! Kaasa rääkida ei saa, kulgemist kontrollida ei saa - ei ole põnev!

Pelgupeitus Vol1'st on paar sõna TAOK'i postituse alguses .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar