Jäärõõm - Haapsalu 3. uisumaraton

11. veebr. 2018
25 km (6 ringi)
Vasikaholmi rannas

Tekkis idee, et läheks prooviks ka, järsku tuleb välja. Pole kunagi uisumaratonidel käinud, ikka rohkem oma lõbuks sõitnud. Tuli välja küll!

Jää on päris paks, paraku lume all ja kohati natsa krobeline. Aga ikkagi super, et talv laseb jääsporti teha, imeline!
Rajameistrid olid teinud kobedat tööd - rada oli parim võimalikust!

Alustasin kohe peagruppi (kuskil 15 sõitjat) tagaajades, aga üle 400-500m ei jõudnud neil sabas püsida. Mina kihutasin punases, nemad lasid ilmselgelt tirri - nii nad sahinal lõbusasti eest ära vajusidki ja minu sisemine wannabe_Alusalu rahunes natsa. Samas sain selle kihutamisega järgmistel üsna pikalt eest, mis tegi meele rõõmsaks.

Teisel ringil tekkis hetk, kus mõtlesin, kas ma üldse niimoodi lõpuni suudan. Sahmisin vaikselt edasi - allatuult püüdsin pikka libisemist sättida ja tiba puhata, vastutuult proovisin ennast hästi pisikeseks teha.

Eelviimasel ringil panin korralikult kõhuli, uisk jäi mingisse prakku kinni ja ei suutnud midagi mõelda_või_sättida enam - kõmmmmmdi oimukohaga vastu jääd!
Kasutage kiivrit!!
Ausalt, kiiver on abiks, mul lõi ikka korraks pildi virvendama. Rapsisin ennast püsti, oigasin natuke ja ... kooberdasin edasi, mis mul üle jäi!

Viimasel ringil sai järgmine vend (Mart Tragon) mind kätte, proovis kohe ka eest minna, aaaga minus ärkas taas wannab_Alusalu, mis ei tahtnud lasta. Oli hetki, kus Mart ikka vajus ja vajus eest ja ma juba vaatasin, et ei jaksa hoida, aga ... ega ta päris konkreetselt ei suutnud ka :-)

Enne viimast kurvi vastutuules läksin ise ette, tundus, et kurvides olen mina tsipa kibedam käpik. Finišisirgel vajutasime jalg jalas, viimastel sammudel läks mul tehnika täitsa käest ja tasakaal kippus kaduma ... Mart oli 2 sajandikku väledam joonel uisku ette torkama .... oi_seda_ebaõnne!! 😥
Samas kummardused ja respect Mardile!

Kipun väsides ja kiiresti sõites rapsima, peaks pikemalt ja tugevamini lükkama, mitte hakkama kiirelt sipsima, see ei too tulu, tasakaal läheb käest, tehnika läheb käest - paha, paha!

Tulemused siin:
Aeg: 1:08:26,66
18. koht

Ringiajad:
11:10,3
11:32,4
11:28,0
11:31,6
Träkk Vasikaholmil
11:44,9
10:59,2

Ei ole kõige hullem, üldse mitte!

Respect korraldajatele! Ausalt!
Pildid Tarmo Tomson, Tiit Mac Treimann ja Valeri Larionov - tänan!

Kui midagi, siis järgmine aasta võiks kaaluda distantsi vähe pikendada - 40-50 kilti võiks ju maraton ikka olla!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar