XT Bingo 2015

"Nõu_Bingo... ehk ... kuidas mõista juhendit ... ehk ... tehtud-tehtud"

31.10.2015
Pannjärve
Tiim: Sääsehirm
5h või DH 156 silma

Lisaboonusena andis parukas - oi raibe kui kaunis libu ma sellega ikka olin - 2 x 2 silma.
Stardis erilist selget rada kokku ei suutnudki panna. Põhjaotsas oli punne vähe, enivei pidi lõunasse minema, seal ka kaks LÜ'd

KP34 panime arusaamatu kala. Jooksime vist mäest mööda hoopis teiselt poolt kui ma plaanisin  ... ja siis oli kõik sassis. Korralikult kammisime seal ikka, lõpuks õnnestus pihta saada.
Esimese tunni lõpuks olime saanud 27 silma - mis oli ikka eri kuradi nadi tulemus - no mingit varianti ei ole täna neid punne täis võtta!!! :-(
Teise tundi jäi ka LÜ 26, kus "õngitsesime" ikka 5 lisapunni ära ja parukate 4 punni ka otsa - kokku tunni lõpuks 67 silma - tuju läks tiba paremaks.

KP57 otse lõunasse minnes sai üks kraavike läbitud põlvini vees - oli jah külm vesi, aga mitte nii tappev. Selleks ajaks olime juba pidanud omavahel kirglikud vaidlused teemal "kes kurat peab juhendit enne võistlust lugema pekki küll!"
Kas LÜ tuleb kindlasti võtta või mitte? Tähendab et kohustuslik on ta küll, aga kui punne täis ei saa aja tõttu, siis ... kumb tiim on eespool?
veržuun 1 - see tiim, kes läbis kõik kolm LÜ'd ... ja võttis kokku näiteks 30 punkti? 
veržuun 2 - see tiim, kes ühes LÜ's ei käinud, aga võttis kokku 130 silma?
Merka pooldas versiooni 1, mina versiooni 2. Jah, must_valges maailmas oli ka mulle 1 arusaadav, aga .... krt see tunduks ju ikka imelik :-)

KP91 juures otsustasime otse üles panna - ma ka mingil hetkel olin märganud (ülla-ülla!!!), et üks LÜ on täitsa kaardi ülaservas ja aega ... kurat aega üldse ju pole enam. Seega KP91-50-72-25 jne.
Aaaaga liikudes KP50 poole ütleb Tarvo: kuule võtame selle 45 ka vahepeale ära! Tehtud - mõeldud!!
KP45's ütleb Merka: kuule lähme võtame selle 61 ja 64 ka ära - siit mööda kraavi kannatab joosta ju täitsa! Tehtud - mõeldud!!!
Korralik võss oli seal kraavi ääres küll, aga ...kroolisime tahtejõu ja vihaga läbi.

Kolmas tund läbi - 101 punni.
Selline träkk tuli kokku
Ei saa vist 156 silma täis?? 
Ei jõua vist ülemisse LÜsse?? 
.... jaaaa see LÜde kohustuslikkuse vaidlus jätkus uue hooga!! :-)

Okei, võtame LÜ25 ära - seal suusatasime oma 3 ringi elik 5 silma täis ja suund KP82 poole. Ja siis kohe ruttu-ruttu otse põhja!!
Külm hakkas - Merka pani selga kõik, mille ta hommikupoole maha oli koorinud. Mul polnud midagi selga panna. Ja motti ei olnud ... ja Merka rääkis ka täiesti arusaamatut juttu, kuidas ta üldse ei taha enam ja pole mõtet rapsida ja ... ja ... ja..
Ma kuulasin ja kuulasin ja .... muudkui mõtlesin: "ei anna alla, ei anna alla, ei anna alla! Teeme palju suudame, aga teeme lõpuni!"
Joosta oli hea, enesetunne oli hea ja erilist väsimust ka polnud. Igatahes mina otsustasin edasi joosta ja mitte mõelda enam.

Neljas tund läbi - 135 silma ja me oleme KP81's.
Ei ole kuigi perspektiivikas :-(
Mina jään ikkagi kindlaks - me ei torma otse sinna LÜ21 ja siis silmad kinni otse finishisse! Korjame parem siit altpoolt need KP31-23, võibolla ka 53 ära!"
Merkal on suht-koht savi ... mulle tundub???
KP53 minek on paras võss - õnneks kuiv ja leiame suvise xdreami loha järve ja kraavi vahelt - seda mööda sujub ilusti.
Jookseme finishi poole, miski 15 mintsi on aega! Merka: kuule lähme võtame selle 32 ka ära!"
Ei tundu raske olevat, aga õues on pime, panen lambi. Lisaks on mingid suusarajad, mis kaardil helekollasega valgel taustal - üldse ei erista neid lambiga kaardilt. Eksleme natsa, koht on nagu enam-vähem õige, aga ... no arusaamatu. Merka jälgib aega, mina üritan orienteeruda.
Ei leia!
Nagu võiks olla, aga radasid on palju ja ega ei abla täpselt neid kõiki künkaid ka.
Aeg tiksub - hakkame vaikselt loobuma ja tagasi finishi poole minema.
Jääbki leidmata :-(

Jääbki kokku 149 silma ... vaja oli 156!!!

Kõik konkurendid on leidnud kõik vajalikud punktid ja meist palju varem finishis.
Oleme pettunud!
Päriselt!
Tegelikult!
Üdini!
Pekki me ju jooksime kogu aeg.
Raske ei olnud.
Peale ühe me eriti o-viga ei teinud ... aga oleme lähes viimased!! Mis toimub??

Tulemused siin.

Kokku läbisime 34km reaalset ja ligi 22km linnulendu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar