23. Valdade talimängud

28.02-1.03

Sel aastal on siis see talv, kui juba tegelikult poolest veebruarist enam lund ei olnud. Siin-seal mõni riba on ja ... selle riba peal siis mõned entusiastlikumad üritavad.
Aga Valdade Talimängud on vanemad kui meie - need tuleb pidada. Peetigi. Murdmaasuusatamine näiteks Jõulumäe kunstlumerajal. Mäesuusatamine näiteks Kuutsemäel - no seal on nats rohkem lund.

Esimesel päeval kavas individuaalsed alad. Naistel 5 km ja meestel 10 km. Ring oli 2,5 kildine ja tegelikult väga heas konditsioonis. Kergelt jäine, pehmematele kohtadele loobiti magneesiumit ... ja jälle oli üsna kõva. Ja minul Start BM libises jälle ... peaaegu et ülihästi. Mitte kehvemini kui koondise härradel.

10 km on ikka üks kõvem vajutamine! Ma esimese ringi vajutasin, siis andsin veits alla, kolmas ring olin väsinud ja viimane ring siis üritasin väheke sõita. Selline setup kujunes kokku. Tegelikult see O2 omastamise võime on ikka null! Iga tõus tekitab sellise laktaadi, et isegi kui tahaks seejärel vajutada .... siis mõistus lihtsalt ei lase jäsemeid kiiremini liigutada. Isegi tihtipeale jõuaks, aga ... see õudne piimhappe kuhjumine käib üle igasuguse tahtejõu. No ja kiirus ... ma olin vist kuskil mujal kui seda võimet jagati!
Aga lõpptulemus oli isegi natsa parem kui ma eeldasin. Ma ei uskunud, et ma alla 35 mintsi sõidan. Ja peale mind oli veel vendasid!

10km (M40)
aeg: 33.57,6
36. koht


Teisel päeval oli teade ja me saime isegi meeste tiimi kokku - mina esimeses vahetuses. No tere tali! Nagu koos kogu Eesti koondisega joonel - võimas!!!
Naistel oli 3x 2,5km ja meestel 3x 5km. Ring sama mis eile ja vast tiba isegi jäisem kui eile, aga ikkagi väga heas korras!! Naised - Laura Lisette; Gerly; Karin - laksasid kohe 13. kohaga 20 võistkonna seas .... RESPECT!!!

No ja mina siis asusin joonele muuhulgas Meelis Aasmäe, Romet Sutti ja teiste korüfeedega ... no sisuliselt TM'i esi 100 olid kõik ilusti olemas võistkondadesse jaotunult. Ja esimeses vahetuses ikka kõige kibedamad tegijad. Stardinumbri järgi olin seal rivi teises kolmandikus - 4 tiimi kõrvuti ja mina õnneks mitte esimeses ja kahjuks mitte kõige tagumises reas.
Kui pauk käis ... mul läks ikka aega, et minema saada. Esimese tõusu all vaatasin ... mitte kedagi minust tagapool enam ei olnud ... kuidas nad ette said? Müstika! Esimesel laskumisel ikka 3-4 mehest libisesin mööda, aga paaril järgmisel nad ikka tegid asjad selgeks. Ma jäin mõneks ajaks 2-3 vennaga sõitma, kuni esimese ringi peaaegu lõpuni - siis nad ikka vaikselt sõitsid eest. Ja üks härra jäi maha. Teisel ringil ma ikkagi jooksin neid tõuse ja ... eelmine vend hakkas tasapisi selg ees lähenema. Eelviimasel tõusul sain ta peaaegu kätte ... aga see võttis mul ka pildi nii tasku, et viimast tõusu ma joosta ei jaksanud ja .... ei saanud ikka kätte. Andsin siis teate üle 24. (25 tiimi oli).
Jaak sõitis kõvasti - 14. ja Raido siis ka polnud viga - kahju ainult et lõpusirgel veel koha kaotasime.
Enda ajaga ma nüüd väga rahul küll pole - miski mintsi oleks võinud ikka kiiremalt sõita, isegi alla 15 mintsi oli salajane lootus enne starti, aga ... no ei jaksanud nii kiireid liigutusi teha.

3x5 km
1. vahetuse aeg: 16.07,3

Aga Nissi vald oli murdmaasuusatamises ikka väga kõva - 10. koht! No ikka kõva RESPECT!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar