2 päeva rogainimist - Madaliku Cup ja 3. Tallinna Linnarogain

Madaliku träkk
25.03.2016
Veskimöldrest Saueni koos vahepealsete juttudega
4h

26.03.2016
Lasnamäe ja Pilpaküla ja kõik mis seal ümbruses on
3h

Sääsehirm mõlemal juhul stardis.

********
Edith Madaliku foto
Madaliku Cup sai alguses päris korraliku hooga alustatud koos Orgude tiimiga - esimese tunni lõpuks olin ma üsna punases juba. Asja aitas seedida formaat, kus tiimi peale oli üks SI, mis oli ühe tiimiliikme randme ümber kinni - meil oli see juhtumisi ümber Merka randme (ülla-ülla!!) :-) Ehk mina sain siis teeotsades passida ja tükke kokkukorjata, kus edasi-tagasi jooks.

No üldiselt sujus kenasti kuni KP92 oli LÜ ... mida me ei hammustanudki läbi. Ma ei suutnud fokuseerida ennast kaardile tekstijuhendeid märkima jalgpallivärava leidmiseks. Mõlemad arvasime, et ju mõeldaks Laagri-Veskimöldre ringil olevat väljakut ja kappasimegi sinna. Ei olnud õige!

Edith Madaliku foto
Võtsime siis kogu põhjapoolse osa punnidest tühjaks, üle jõe ei ujunud (mida näiteks tegi Ain!!) ja suhtkoht sina-vonka sai see träkk. KP37 ja 72 jätsime siiski välja kui next_to_nowhere olevad punnid. No tegin ikka o-viga ka nii siin kui seal, üldse ei saa salata. Kohe tegin valesid valikuid ridamisi :-(

Kuna 1:15 oli veel aega, siis tuli paratamatult suunduda pika tühja träkiga Sauele. Nokkisime seal ka mõned silmad, KP95 oli nii pagana kõrgel puu otsas, et Merka käpp koos SIga sinnani ei ulatanud, sinna see KP meist jäigi.

Lõpujooks taas mööda kergliiklusteed - iidpikk, tühi ja raske. Väga raske. Ikka kohe täitsa raske,
lõppu ei paistnud. Jooksin ja kannatasin ja kiunusin ja mõtlesin musti mõtteid.

Edith Madaliku foto
See lõpujooks ikka kustutas täiesti ära ja tekkis pisike mure homse Linnarogaini pärast. Aga üllataval kombel ei jäänud jalad liiga haigeks.


Tulemused:
207 punkti
aeg: 3:50.45
7. koht






*********
Linnarogain ja Laagna Gümnaasium. Start õnneks alles kl. 13.00.
30 minti varem sai kaardi kätte, mis andis võimaluse normaalselt plaani sättida. Kuigi hullult on siiber asfaldil ja linnas o-jooksmisest, polnud eriti varianti seda vältida. Lennuväli tõmbas kaardi täpselt pooleks ja sellest on soojalt soovitav ainult ümber minna. Allpool oli punne ka hõredamalt ning ettevalmistatud nöör - 22km linnulendu, mis on hea koefitsiendiga (alla 1,25 pole me veel koefitsiendiks saanud) tiba alla 30km'i reaalset - ei lubanud eriti seda alumist osa avastama minna. No oli nuputamist, kuidas mingit ringimoodi asja teha.

Linnarogaini träkk
Igatahes alustame kiirelt (no mulle jälle tundus, et ma olen stardis viimane ja on vaja kõigile järgi kihutada). Kihutasingi, kõvasti alla 5min/km lõikasime esimesed 6 punni ära.
Ja siis ma suren. Järsult. Kapitaalselt. Üleni.
Kohe niimoodi saan piki pead haamriga, et võtab pildi taskusse ja isegi kõndida on raske. KP36-56-90 ei saanudki ööd_ega_mütsi aru kus ja mis. Mugin batoone ja geeli ja joon ja joon ja ... mõtlen oma elu üle järele. Ei olnud varianti mitte mõelda ka muidugi.
Aga elu tuli tagasi tasapisi, kannatas isegi sörkima hakata.
KP41 on salakaval, tegime korraliku ringi ümber kvartali.
KP80-62-57-76-61 polnud eriti keerulised ja mul on ka eluisu tagasi tulnud. Tempot teha ja ennast ribadeks joosta mul enam ei lasta, aga nuuh ... liigume reipasti :-)
Teel KP49 juurde tahab Merka jänesele pähe astuda (hea lihavõttelauale munade kõrvale panna) ja natuke sai kaarti ka valesti vaadatud ning punni paarsada meetrit varem otsitud.

Pilpaküla teeotsast paneme mööda - kuigi korraks peatusime, aga tundus et pole õige ja minu enesekindlal pealekäimisel paneme edasi. Oli küll õige!! Mööda panime!! No peale mõningast nikerdamist lähenesime siis raskemat träkki mööda. Kogu see KP64-54-82-40 oli ikka korralik porr - võss, pori, läbu - no tõsine mülgas ikka. Tagantjärgi vaadates oleks võinud vo ka KP43 sissevõtta?? Aga meil oli tegelt 2:03 kulunud ja sai ka selgeks, et me kogu plaanitut ei jõua.

KP74 on ... no selline tegelikult päris tehniline punn - ma natsa lootsin lohale lumes ja nii ka tegelikult oli. Loha sai küll täiesti arusaamatul ajal otsa - lihtsalt pööras tagasi!!??? - aga õnneks ma olin kaardis ja saime kenasti KP'sse ... ja ka sealt ära. Oli turnimist võsas ja paksus lumes, aga  viga suurt ei teinud.
Edasi KP48 juurde pääses õkva üle järvejää - tundus kandvat. Ja KP81 juurde mina veendunud lõikajana käskisin vastuvaidlemist mittesalliva häälega nurga maha lõigata - see oli räme viga ja näppulõikamine - seal ei saanud eriti joosta, mingid orgid olid lume all, lumi vajus läbi - korralik sumpamine. Õnneks polnud träkk pikk, aga aeg läks seal kenasti.

KP81 on õõvastava koha peal - parasjagu libeda ja pudiseva kallaku serval, kust oleks olnud miski 6-7 metra selget kukkumist. Õnneks ei katsetanud.
Aega jäänud 23 mintsi.
Merka: "jookseks finišisse ja võtaks seal paar kolmest, KP61 ei jõua vist" 
Mina: "võtaks ikka KP61 ka ära ... ja siis need kolmesed" 
Merka: vangutab pead

Mul on jooksmine muutunud üllatavalt tahtejõuliseks, pistan punuma ja ise ka imetlen ennast et kuidas ma kurat niimoodi jaksan?? Peab jaksama, aega on ju vähe. Võtame KP63 ära, Marek Zahkna möödub, tundub ka pilt üsna taskus olevat, häälele ei reageeri :-)

KP32 tuleb hoolt, pingutan ja tunnen, et kurat kiiremini ma enam joosta ei jõua ja seda kiirust ka pikalt ei kannata.
Merka: "võtame KP31 ka??"
Mina: "mine metsa, ei taha, lähme ära
Merka: "meil on ju aega, aga okei, okei, okei, lähme siis ära
Mina: "ah pekki, lähme võtame selle KP31 ka ära siis! Aga sina ütled kuhu minna, mina enam kaarti ei suuda lugeda!"

Ise mõtlen - no palju õnne, Merka pole veel higinegi ja poolel rajal oli tal üldse külm - ja mina olen täiesti lödi! Mingi 100m suudaks vast veel joosta, siis viskan küll ketsid nurka!
KP käes, kool peab siinsamas olema ju!! Ei näe, millestki ei saa aru, aga jooksen, tempot alla ei lase, silmad ruutus, suudan lõpuni! Pean suutma!!
Merka itsitab: "nooh kukkusid lõpus kohe spurtima või??"
Aitab, nüüd aitab!!

Ma ei jaksa midagi vastata, tuleks finiš, saaks pikali kukkuda!

Tulemused:
132 punkti, aeg: 2:57.15
27. koht (MN 8.)
24 km reaalselt.

Pole üldse paha tulemus!!!
Paar plaanimisviga ja ebamõistlikust algustempost tekitatud viivitus - oleks MN klassis kohakese ettepoolegi saanud :-)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar