XT Talverogain 2016 - tänavaralli

19.03.2016
Haabersti - Astangu - Pääsküla - Harku ... kellele rohkem mis meeldib.

Oli õnne, et otsustasin ikka Icebugi naelikute kasuks. Mõtlesin küll, et tänavatel on nendega joosta suhtkoht sant, aga ... tiimikaaslast Merkat vaadates ... kes kohati esines põnevate poognatega ... oli nael ainuõige valik. Sest jääd ikka oli - kõik suusarajad olid karmis jääs ja osaliselt ka tänavad.

5-mintsiline kaardiplaneerimisega jõudsime ainult tõdemuseni, et põhi ja kagu on punktidega väga hõredalt asustatud ja meile meeldib ikka vana hea Pääsküla ja Harku raba. Idaservast alla ja siis kuidagi sealt edelast üles ja ... no siis vaatab jooksvalt edasi.
Mõeldud tehtud - stardihetkel sai veel viimane uus otsus tehtud - oot võtaks selle 65 ja 55 ka ära - selline puhas tänavajooks. Joostigi! Kohe alguses joosti nippi-nappi 5 min/km. Ssssssaraisk! Aga ma mõtlesin, et kühvin niikaua kui jõuan, saagu mis saab.

KP55 juurest edasi keegi KP35 juurde peale meie keegi enam ei suundunud. Võibolla nad aimasid, et pool tundi peale starti pole kõiki punne veel jõutud paigaldada :-)  Kammisime angaari pealt ja alt ja hea ja kurjaga ja ... veel ja veel pealt ja alt ja ümberkaudu. KP'd ei leidnud. Teipe ega mingit paberit ka mitte. Kohe mitttttemidagi ei leidnud sealt angaari juurest, mis meenutaks KP'd või mingitki osa sellest. Paar tiimi oli veel - tegi nõutute nägudega murelikke jälgi lumele. Lõpuks nad helistasid Randyle ja teatasid, et "... kuule rohkem ei jaksa enam otsida! No kohe üldse ei jõua!!". Vastus oli ilmselt midagi sellist: "aaaa okei, me siis toome punkti ka varsti ... :-)"
Nii jäänudki - lahkusime ära. Hiljem saime teada, et alguses oli see KP natuke teises kohas ja siis pärastpoole oli ta õiges kohas ... aga siis me enam ei osanud siia tagasi tulla.

KP74  minekuga kaldusin veits läände, tobe võss on seal ja kraavini jõudes ei jaganud kohe ära, et kuhu poole ma kaldunud olin. Minumeelest on sealsamas võsas sama kraaviga mul enne ka juhtunud, et pekki ei saa aru kumale poole. Lõpuks leidsime.
Anneken ja Ain leidsid ka ja edasi KP22, 56 ja 44 võtsimegi koos nendega sellise viiekümnemeetrise vahega.
KP95  oleks võinud otsem minna tiba, KP73, 84, 64 tulid suhtkoht kergelt.
Kulunud oli 1:30 ja nagu väsimus hakkas ka ikka tekkima. Samas ei midagi hullu ja täitsa okei oli olla.

Kogu see kaguosa oli suhtkoht nüri lappamine mööda tänavaid - ühest küljest oli seal lihtne joosta ja sai nagu tempot üleval hoida, teisest küljest ikka jube nüri.
Edith Madaliku foto
Salamahti mõtlesin, et kui enne 2:00 täitumist jõuaks selle alumise KP93 ära võtta, siis oleks täitsa graafikus. Jõudsimegi täpselt.

Edasi suundusime vaikselt rappa, teel KP87 poole Merkal juhtus midagi põlvega ... mida ma muidugi ei märganud (tähelepanelik tiimikaaslane nagu ma olen!!). No ma tean, et kui ta isegi maha jääb veits, siis ta jookseb niikuinii järgi ja ma kasutan seda õnnelikku hetke natuke hingamiseks.
Peale KP'd suusarajal ... sisuliselt jooksime "otsa" Agurile, kes suusatas. Mina olin suhtkoht lödi ja ei saanud alguses aru, kellega see Merka seal jutustab ja panin edasi, aga ... õnneks sain pidama. Oi see oli vajalik paus - Agur oleks võinud veel kaua-kaua-kaua rääkida seal. Mul ausalt oli raske sel hetkel.

KP63 ja mul ikka pilt üsna taskus. Niipalju ikka jagasin, et KP92 TULEB ka ilmtingimata võtta!!
KP53 ja täpselt 1h aega. Mulle tundus, et jõuame. Merka polnud nii kindel.
KP85 panime otse suunda läbi raba - see oli mõnusalt vesine, kohati tuli ikka põlvini sisseprantsatada, kui koorik ei kandnud. Merka ei öelnud muud, kui no said, said ikka oma vee ka, kuidas siis muidu!!
Tegelikult oleks ringijooks muidugi kiirem olnud, aga mul oli pilt juba piisavalt pisike, et näha muid optsioone kui OTSE!

KP62 loobusime, tundus et ei jõua.
KP34 käskisin võtta, kuigi Merka vaatas mind ikka väga imelikult ja oli surmkindel, et me jääme hiljaks. Mulle jälle tundus, et me oleme ju siinsamas Astangu tee ääres, sellest edasi on kohe see Järveotsa tee ja siis on kool - pekki see on ju siinsamas!
KP 34-st oleks pidanud minema teist paralleelteed mööda ja noppima vahepeal ka KP23, ... aga me lihtsalt ei tulnud selle peale. Mul oli pilt ikka täiesti taskus ja Merka vaevles "aegajõudmisekahtluse" käes. No jäi võtmata, mis teha.

Teel finishisse suutsime ka üle miski garaazi ronida, sest mina ei näinud kaugemale kui 30 meetrit ... ja loomulikult 50 meetrit eemal läks kena tee garaazist mööda - ilmselgelt minu nägemisulatusest väljas.

Seeriast "Tavaline"
Alates eelviimasest punnist olen mina kindel, et ma ei suuda lõpuni joosta. Ma kukun külili! No ausalt! Ma ikka olen täiesti täiesti otsas!
Jõuame kenasti aega.

Kuidas ma veel nii rõõmsat nägu
teha suudan?? Arusaamatu
Tulemused:
153 punkti
Aeg: 3:57.14
39. koht (sega 15. koht)


Kerge pettumus, sest sellise pingutuse peale võiks nagu olla ikka koht DH esikümnes. Ebameeldiv!
Oi ma olin ikka mitu päeva veel täiesti kutu ja jalad on nii sigavalusad, et raske on liikuda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar